Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” jest najstarszą organizacją branży konferencyjno-kongresowej w Polsce. Powstało w 1998 roku jako oddolna inicjatywa pionierów polskiej turystyki biznesowej, którzy postanowili współdziałać dla rozwijania zaniedbanych wówczas aspektów tej branży, w tym infrastruktury i produktów oraz stworzenia w kraju nowoczesnych podstaw Meeting Industry – Przemysłu Spotkań - zgodnie ze standardami międzynarodowymi.
SKKP skupia ok. 80 członków – firm z branży konferencyjnej, w tym hoteli biznesowych, centrów konferencyjnych, agencji organizujących konferencje i oraz osób fizycznych – profesjonalnych organizatorów kongresów.
Stowarzyszenie „Konferencje i Kongresy w Polsce” realizuje ważne projekty służące wypracowaniu systemu norm i gwarantowania jakości usług dla biznesu, certyfikacji usług organizatorów kongresów, ochrony zawodu profesjonalnego organizatora kongresów, tworzenia branżowego kodeksu etyki zawodowej.
SKKP jest członkiem-założycielem Europejskiej Federacji Stowarzyszeń Profesjonalnych Organizatorów Kongresów EFAPCO, Od trzech kadencji na funkcję I wiceprezydenta EFAPCO wybierani są przedstawiciele SKKP.
W roku swego 15-lecia SKKP podejmie następujące zadania:
•    Umocnienie i rozwinięcie Programu Honorowych Ambasadorów Kongresów
•    Przygotowanie do aktywnego wykorzystania szans wynikających zperspektywy  budżetowej Unii Europejskiej w latach 2014-2020, poprzez m.in. powołanie Biura Projektów
•    Zapewnienie efektywnego wsparcia dla promocji turystyki biznesowej do Polski, w instytucjach rządowych, samorządowych i mediach
•    Wspieranie procesu wypracowania systemu jakości w zakresie usług konferencyjno-kongresowych, w tym poprzez struktury międzynarodowe (EFAPCO)
•    Zabieganie o zwiększenie efektywności współpracy międzynarodowej Polski we wszelkich dziedzinach generujących wymianę osobową, zwłaszcza konferencyjno-kongresową
•    Zbudowanie systemu współdziałania z władzami państwowymi i samorządowymi oraz efektywnego udziału w konsultacjach społecznych, wespół z innymi organizacjami branży spotkań
•    Pozyskanie znaczącej liczby nowych członków, w tym młodych profesjonalistów, sukcesywne powierzanie im funkcji w zarządzie i komisjach SKKP.
Kontakt: www.skkp.org.pl




Novotel  to sieć hoteli średniej kategorii (segment “mid-scale”) funkcjonujących pod tą marką w Grupie Accor będącej największym na świecie operatorem hotelowym, zarządzającej blisko 3,500 hotelami i zatrudniającej 160,000 pracowników w 92 krajach. Stały, wysoki standard usług w hotelach Novotel zapewnia dobre samopoczucie osobom podróżującym służbowo, jak i prywatnie: przestronne pokoje o modułowej aranżacji przestrzeni, zrównoważone menu dostępne 24 godziny na dobę, doskonałe zaplecze konferencyjne, uprzejmy personel, obszary wydzielone specjalnie dla dzieci i odmładzające zabiegi w salonach odnowy biologicznej. W ramach PLANET 21, programu zrównoważonego rozwoju realizowanego w Grupie Accor, Novotel zobowiązuje się do dbałości o ludzi i planetę. Aby sprostać aktualnym wyzwaniom ochrony środowiska i społecznym, marka zdecydowała się wdrożyć światowej sławy standard zarządzania środowiskiem - ISO 14001. Sieć Novotel oferuje blisko 400 hoteli i kurortów w 60 krajach, położonych w dużych miastach, centrach biznesu i atrakcyjnych miejscowościach turystycznych.
Marka Novotel wychodząc naprzeciw oczekiwaniom tych klientów, którzy chcą zorganizować spotkanie biznesowe wprowadziła udogodnienia do swojego programu obsługi konferencji Meeting@Novotel. Ofertę rozszerzono o 3 elementy: dedykowanego opiekuna spotkania, dostęp do nowoczesnego otoczenia, a także zbilansowane menu.  Odpowiednio zaaranżowane i przeprowadzone spotkanie biznesowe to nie lada wyzwanie dla wielu osób. O czym pamiętać, od czego zacząć, a jakich błędów nie wolno popełnić? Na te i inne pytania chętnie odpowiadają eksperci programu Meeting@Novotel.
Meeting@Novotel to kompleksowy program obsługi konferencji, zapewniający klientom profesjonalną organizację spotkania biznesowego na najwyższym poziomie. Program zakłada natychmiastową dostępność dla organizatora, dostosowanie indywidualnych rozwiązań do potrzeb gości, a także stałe wsparcie podczas jego trwania. W ciągu maksymalnie 24 godzin od zapytania, klient otrzymuje informację o dostępnych terminach sal w danym hotelu Novotel oraz spersonalizowaną ofertę. Niedawno wprowadzono nowe elementy tego programu do dyspozycji organizatora są: dedykowany opiekun spotkania, zbilansowane menu oraz nowoczesne otoczenie  multimedialne.


Stadion Narodowy
Operatorem Stadionu Narodowego jest od 1.01.2013 r. Spółka PL.2012+.
Spółka jest odpowiedzialna za:
•    Zarządzanie Stadionem i nieruchomością zgodnie z przygotowanym i corocznie aktualizowanym biznesplanem, w celu maksymalnego wykorzystania potencjału Stadionu Narodowego w Warszawie i zapewnienia przychodów w wysokości odpowiedniej na pokrycie kosztów jego funkcjonowania, w tym poddzierżawianie i najem jego poszczególnych części m.in. na cele konferencyjne, rozrywkowe, wynajem biur i inne, a także utrzymanie Stadionu Narodowego w najwyższej jakości
•    Wykonywanie tzw. usługi w ogólnym interesie gospodarczym w tym:
- zapewnienie pełnej otwartości Stadionu Narodowego dla wszystkich grup społecznych
- umożliwianie wykorzystania Stadionu na cele społeczne, kulturalne oraz w zakresie kultury fizycznej
- organizowanie imprez masowych(minimum 3 rocznie) o charakterze sportowym, promującym aktywność fizyczną, zdrowie i turystykę, a także imprez kulturalnych i rozrywkowych, na które nieodpłatny wstęp będą miał osoby niepełnosprawne i młodzież do 15 roku życia.
•    Promowanie Stadionu Narodowego i budowanie jego marki oraz komercjalizację wszystkich praw marketingowych, reklamowych i innych z nim związanych.
•    Budowanie relacji z otoczeniem publicznym, biznesowym, społecznym i medialnym Stadionu Narodowego.
W 2013 roku bardzo ważne dla nas jest otwarcie Stadionu Narodowego dla wszystkich warszawiaków i uczynienie z niego miejsca, w którym chcą i lubią spędzać czas – jeździć po terenach wokół stadionu na rowerach, rolkach, korzystać z animacji, które będziemy organizować, a w chwili odpoczynku przyjść do restauracji na stadionie na smaczny lunch czy obiad. Chcemy, żeby wszyscy poczuli, że to ich stadion. Oczywiście zadbamy o to, aby na Stadionie Narodowym odbywały się atrakcyjne koncerty, wydarzenia sportowe i nie tylko…


Meetings Poland sp. z o.o. rekomenduje katalog obiektów i usług konferencyjnych "MeetingsPoland.pl". To najbardziej obszerna publikacja o obiektach i usługach konferencyjnych, wydawana od 1998 roku. Dzięki rzetelności i nowoczesnej formule stał się najważniejszym narzędziem pracy planistów konferencji w Polsce, a także krajach generujących przyjazdy biznesowe do Polski. Przez 15 lat w katalogu zaprezentowało się blisko 1000 hoteli i centrów konferencyjnych oraz ponad 200 firm wspierających organizację spotkań biznesowych.
Katalog precyzyjnie dociera do zleceniodawców konferencji w największych firmach w Polsce, reprezentantów instytucji naukowych i stowarzyszeń zawodowych, instytucji finansowych, osób opiniotwórczych, administracji państwowej i samorządowej, izb gospodarczych, ambasad, przedstawicielstw zagranicznych, a także odbiorców zagranicznych zainteresowanych przyjazdami biznesowymi do naszego kraju. Łącznie dociera do około 30.000 odbiorców w Polsce i krajach generujących przyjazdy do Polski. Treści Katalogu upowszechniane są dodatkowo przez stronę www.meetingspoland.pl oraz newsletter MeetingsPoland.pl.
Katalog MeetingsPoland.pl prezentuje oferty:
  • hoteli konferencyjnych i obiektów kongresowo-targowych,
  • profesjonalnych organizatorów konferencji i biur podróży,
  • agencji eventowych i organizatorów imprez,
  • dostawców rynku konferencyjnego,
  • władz miast i regionów zainteresowanych turystyka biznesową

Syskonf.pl to internetowy system rejestracji i obsługi uczestników konferencji, kongresów, szkoleń i innych eventów. Umożliwia on łatwe i szybkie stworzenie formularza zgłoszeniowego on-line, opcjonalnie wraz z całą stroną WWW wydarzenia (jak w przypadku niniejszego Dnia Otwartego).
Aby ułatwić organizatorowi komunikację z uczestnikami, system pozwala na uruchomienie zaawansowanych opcji, m.in.:
  • rejestrację w wielu językach
  • przyjmowanie opłat w różnych walutach
  • różnicowanie cen i opcji rejestracyjnych dla poszczególnych kategorii uczestników
  • obsługę płatności (przelewem, płatności on-line) i monitorowanie wpłat
  • wystawianie faktur (pro forma, VAT, faktur zbiorczych / grupowych)
  • uruchomienie osobnego formularza do przesyłania abstraktów
  • wydruk spersonalizowanych identyfikatorów i certyfikatów
System został stworzony przez Netventure Sp. z o.o. przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

 
ITwares –  to firma specjalizująca się w dostarczaniu kompleksowych rozwiązań informatycznych oraz telekomunikacyjnych. Misją firmy jest wspieranie klientów poprzez zapewnianie im  wysokiej jakości produktów i usług. ITwares oferuje między innymi usługi zapewniania dostępu do sieci Internet poprzez dedykowane sieci Wi-Fi dla uczestników dużych eventów a także kompleksowe przygotowywanie sal wideokonferencyjnych na bazie sprzętu firmy Polycom.



Polycom -  jest globalnym liderem na rynku rozwiązań teleobecności, połączeń wideo oraz audio, kreując wizję rozwiązań komunikacyjnych pozwalających ludziom kontaktować się i współpracować bez ograniczeń. Rozwiązania wideo firmy Polycom dostarczają intensywnych doznań komunikacji , dzięki wprowadzeniu obrazu o rozdzielczości HD, głosu jakości HD oraz możliwości dzielenia się treściami w jakości HD, poprzez komputery biurkowe, pokoje konferencyjne, sale wykładowe, oraz środowiska wirtualnej obecności całych grup osób.
 

Firma Polsound Sp. z o.o. jest jednym z największych dystrybutorów profesjonalnych systemów nagłośnieniowych i studyjnych w Polsce.
Nasza aktywność na tym polu sięga roku 1989 i współpracą ze wszystkimi poważnymi instytucjami administracji państwowej (W tym Kancelarie Rządu, Prezydenta i Sejmu RP), teatrami, kinami, obiektami sportowymi, stacjami telewizyjnymi i radiowymi, firmami nagłośnieniowymi itp. Polsound Sp. z o.o. jest wyłącznym przedstawicielem handlowym i serwisowym w Polsce firm: Shure (najstarszy i największy na świecie producent mikrofonów profesjonalnych), Meyer Sound (producent najwyższej klasy aktywnych systemów nagłaśniających), DiGiCo (Cyfrowe konsolety dźwiękowe dla zastosowań estradowych i teatralnych najwyższej klasy), TASCAM (wiodący producent specjalistycznych urządzeń rejestrujących, część koncernu TEAC), SYMETRIX (producent najbardziej zaawansowanych technologicznie procesorów sygnałowych DSP) i wielu innych. Posiadamy własną siedzibę w Łomiankach pod Warszawą gdzie mieszczą się biura, magazyny, warsztaty serwisowe, sale konferencyjne i szkoleniowe a nawet ... mała sala koncertowa. Nasza oferta przeznaczona jest dla wymagających klientów, ceniących najwyższą jakość i bezkompromisowe wsparcie techniczne i serwisowe. Aby temu sprostać zatrudniamy fachowców z wieloletnią praktyką, wyposażonych w najnowocześniejsze narzędzia do projektowania i instalacji systemów nagłaśniających. Nasi partnerzy zagraniczni dostarczają oprócz urządzeń również swój bezcenny know-how i doświadczenie zdobyte na najbardziej prestiżowych instalacjach na świecie. Oferują za naszym pośrednictwem usługi projektowe, pomiarowe i instalacyjne najwyższej klasy. Posiadamy stały skład magazynowy oferowanych przez nas produktów oraz kompletne zestawy demonstracyjne. Unikalnie wyposażony warsztat serwisowy i wysokiej klasy fachowcy zapewniają szybkie rozwiązywanie problemów technicznych. To sprawia, że jesteśmy w stanie zaoferować długoterminową, pełną gwarancję serwisową na nasze systemy. Zapraszamy do współpracy.
 
Bosch Security Systems oferuje kompleksowe rozwiązania w zakresie zabezpieczeń, ewakuacji i nagłośnienia. W skład oferty wchodzą systemy telewizji dozorowej, kontroli dostępu, alarmowe, sygnalizacji pożarowej, nagłośnieniowe, kongresowe oraz tłumaczeń symultanicznych. Systemy Bosch stanowią doskonałe rozwiązanie w wielu zastosowaniach, zarówno w instytucjach rządowych, obiektach użyteczności publicznej, jak również budynkach komercyjnych, szkołach i domach. Liczne nagrody branżowe, certyfikaty jakości oraz różnorodna lista obiektów referencyjnych m.in. Stadion Narodowy w Warszawie, PGE Arena w Gdańsku czy Polska Prezydencja, potwierdzają bogate doświadczenie i sukcesy na rynku systemów zabezpieczeń. Jeśli wymagasz rozwiązań, na których możesz polegać, wybierz Boscha.
Grupa Bosch jest wiodącym w świecie dostawcą technologii i usług. W roku 2012 około 306 000 pracowników Boscha wygenerowało obrót w wysokości 52,5 mld euro. Z początkiem roku 2013 wprowadzono podział na 4 działy przedsiębiorstwa: Techniki Motoryzacyjnej, Technologii Przemysłowej, Dóbr Użytkowych oraz Energetyki i Technicznego Wyposażenia Budynków.
Grupę Bosch reprezentuje spółka Robert Bosch GmbH oraz przeszło 360 spółek zależnych i regionalnych w ok. 50 krajach świata. Z uwzględnieniem dystrybutorów i partnerów serwisowych, Bosch jest obecny w ok. 150 krajach na świecie. Rozwój, produkcja oraz sieć sprzedaży na całym świecie stanowi podstawę dalszego wzrostu przedsiębiorstwa. W roku 2012 Bosch przeznaczył ok. 4,8 mld euro na badania i rozwój oraz zgłosił ponad 4 800 patentów na całym świecie. Produkty i usługi Bosch poprawiają jakość życia ludzi, oferując im innowacyjne i praktyczne, a jednocześnie fascynujące rozwiązania, dzięki którym na całym świecie technologia jest „bliżej nas”.
W Polsce Grupa Bosch jest reprezentowana przez 3 spółki: Robert Bosch Sp. z o.o., Bosch Rexroth Sp. z o.o. oraz Bosch-Siemens Sprzęt Gospodarstwa Domowego, w którym udział firmy Bosch wynosi 50 proc.


Bank Pekao SA jest jedną z największych instytucji finansowych Europy Środkowo-Wschodniej.
Pod względem wartości aktywów jest drugim co do wielkości Bankiem w Polsce, natomiast biorąc pod uwagę siłę kapitałową mierzoną współczynnikiem wypłacalności, Bank Pekao jest liderem wśród dużych banków w Polsce i jedną z najsilniejszych kapitałowo instytucji finansowych w Europie.
Bank Pekao SA należy do Grupy UniCredit, jednej z wiodących międzynarodowych instytucji finansowych, która działa w 22 europejskich krajach.
Dysponujemy drugą co do wielkości siecią oddziałów (1003 placówek w całym kraju) oraz oferujemy swoim klientom dostęp do sieci ponad 5500 bezpłatnych bankomatów w Polsce i ok. 20 000 w  Europie.
W naszej grupie kapitałowej znajdują się również największe w Polsce Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych, fundusz emerytalny, dwa wiodące na polskim rynku domy maklerskie, oraz spółki zajmujące się leasingiem i faktoringiem.
80- letni okres działalności Banku to lata w których zbieraliśmy doświadczenie ale również okres w którym ewaluowaliśmy wraz z rosnącymi potrzebami naszych Klientów.
Obecnie oferujemy naszym Klientom usługi na najwyższym poziomie poprzez  propozycje odpowiednich rozwiązań finansowych, profesjonalną obsługę naszych pracowników jak również indywidualne podejście do naszych Klientów.
Ideą, jaka nam przyświeca, jest stworzenie łatwego dostępu do wielokrotnie wyróżnianych na rynku, konkurencyjnych produktów i usług Naszego Banku.
Zapraszamy do zapoznania się z propozycjami oraz dołączenia do grona zadowolonych Klientów Naszego Banku.
www.pekao.com.pl/
 

Rejestracja

Chance2Meet

Data i miejsce

09 września 2013 roku

Centrum Konferencyjne
Stadionu Narodowego
Sala Barcelona (poziom +2)

JakDojade.pl

Organizator




Partnerzy / Sponsorzy

SKKP Stadion Narodowy w Warszawie BOSCH SYSKONF

Patroni medialni

MeetingPlanner