Sylwetki prelegentów

 

Meshulam “Shuli” Golovinski
Newtonstrand Innovations

Założyciel i szef firmy Newtonstrand Innovations. Autor książek “From Gimmicks to Value – The Future of the Events Industry”,  “Event 3.0 – How Generation Y and Z are re-shaping the events industry” oraz najnowszej “Events in 2020 - How do the industry movers and shakers envision them?”.
W ciągu ostatnich 15 lat wypracował metody  “zrewolucjonizowania” sposobu organizacji spotkań konferencyjnych. Po latach kariery w firmie Microsoft i dwukrotnym zdobyciu Nagrody Innowacyjności Billa Gatesa, założył Newtonstrand. Swoja firmę rozwija od 10 lat specjalizując się w rozwiązaniach softwarowych dla Meetings Industry. Jego strona: www.golovinski.com.
 

David Henry
Sales & Marketing Director at Accor Hotels

Experience:
Director Sales & Marketing for Poland & Baltic States at Accor Hotels
April 2009 - Present (3 years 5 months), Job based in Warsaw, Poland
Director Sales Support at Accor Hotels
June 2007 - March 2009 (1 year 10 months), Job based in Paris, France
Director Sales Support at Accor
January 2004 - May 2007 (3 years 5 months), Job based in Munich, Germany
Knowlegde Manager at Accor Services
August 2000 - December 2003 (3 years 5 months), Job based in Paris, France
Education:
Thunderbird School of Global Management
MIM, International Management, 1998 – 1998
Case Western Reserve University - Weatherhead School of Management
MBA, Marketing and Operations Management, 1996 – 1998
INSEEC
MIM, International Management, 1988 - 1992
 

Krzysztof Karasek
NextGen Meetings, SKKP

Studia – filologia angielska, UW. W 1987 rozpoczął pracę jako tłumacz i koordynator konferencji w Redakcji Tłumaczeń, Polskiej Agencji Interpress (obecnie Polska Agencja Informacyjna). W 1987 roku brał aktywny udział w koordynowaniu tłumaczeń symultanicznych podczas wizyty Jana Pawła II w Polsce. W 1988 został Kierownikiem Redakcji Tłumaczeń Konsekutywnych i Symultanicznych i pracował jako organizator i koordynator podczas wielu prestiżowych kongresów w całej Polsce. W 1990 roku tworzy BSC Sp z o.o., firmę, która zajmuje się organizowaniem profesjonalnych tłumaczeń symultanicznych i obsługą techniczną kongresów i konferencji. W 1996 roku tworzy BSC Biuro Konferencji, firmę zajmującą się organizacją konferencji i eventów. W 1999 roku BSC zostaje członkiem światowej sieci firm technicznych Congress Rental Network i powstaje BSC Congress Rental Poland. Od 2012 roku współtworzy NextGen Meetings, firmę zajmującą się wdrażaniem najnowszych technologii i rozwiązań w branży spotkań.

Sławomir J. Wróblewski

Politolog i dziennikarz, absolwent UW i Podyplomowego Kursu Służby Zagranicznej. Doświadczony menedżer branży turystycznej i konferencyjno-kongresowej, specjalizuje się w zagadnieniach turystyki biznesowej, doradca przemysłu turystycznego i branży spotkań. Prowadzi firmę doradczą „Business Consulting”. Spędził 8 lat w służbie zagranicznej na placówkach RP w USA. Ekspert Unii Europejskiej w programie UE Phare Tourin ds. rozwoju marek w gospodarce turystycznej. Wykładowca akademicki.
Współzałożyciel i wieloletni członek władz Stowarzyszenia „Konferencje i Kongresy w Polsce”. Członek Rady Polskiej Organizacji Turystycznej IV kadencji (2009-2012) i Rady ds. Turystyki przy Ministrze Gospodarki (2001-2002). Współtwórca polskiego programu „Ambasadorowie Kongresów Polskich”.
Autor i wydawca Katalogu Obiektów i Usług Konferencyjnych „MeetingsPoland.pl”, organizator Targów Turystyki Biznesowej. Organizator szkoleń branżowych pt. Europejska Akademia Organizatorów i Planistów Konferencji (dwanaście edycji od 1998 r.).
Był dyrektorem marketingu i sprzedaży w firmach hotelarskich: HOTEL500, BOSS, obecnie w ANDERS GROUP zarządzającej siecią czterogwiazdkowych obiektów konferencyjnych na Warmii i Mazurach.
 

Krzysztof Wdowiak
ITwares

Absolwent Politechniki Wrocławskiej wydziału Elektroniki i Telekomunikacji. Doświadczony menadżer branży IT, prowadził wiele projektów IT między innymi dla instytucji finansowych, instytucji publicznych  w tym także dla agencji Unii Europejskiej. Współzałożyciel firmy ITwares Sp. z o.o.

 

Paweł Danikiewicz
Polsound

Dyrektor Handlowy firmy Polsound zajmującej się dystrybucją specjalistycznego sprzętu dźwiękowego dla profesjonalnych instalacji dźwiękowych. Firma Polsound jest przedstawicielem legendarnych marek wyznaczających też najnowsze trendy we współczesnej technice nagłośnieniowej, studyjnej i instalacyjnej: Shure, TASCAM, Meyer Sound, DiGiCo, Orban i Symetrix.
Paweł Danikiewicz od najmłodszych lat związany jest z muzyką i dźwiękiem, mając w swoim życiorysie: twórczy etap muzyczny jako wokalista i instrumentalista, asystowanie i realizacja dźwięku w profesjonalnych studiach nagraniowych, własne studio nagraniowe i edukacja w szeroko pojętych dziedzinach technicznych związanych z przemysłem muzycznym. Od 25 lat jest związany z dystrybucją profesjonalnego sprzętu nagłośnieniowego i studyjnego wnosząc do swojej pracy doświadczenie nabyte przy współpracy z najlepszymi firmami w tej dziedzinie na świecie.


Rejestracja

Chance2Meet

Data i miejsce

09 września 2013 roku

Centrum Konferencyjne
Stadionu Narodowego
Sala Barcelona (poziom +2)

JakDojade.pl

Organizator




Partnerzy / Sponsorzy

SKKP Stadion Narodowy w Warszawie BOSCH SYSKONF

Patroni medialni

MeetingPlanner